четвер, 23 квітня 2015 р.

V75: "Aioin mennä ulos ja voittaa"

Lauantaina tekee hyvää mainetta sisäänkäynti V75.Claes Svensson näyttää kehitetty uusi tähti voittamaton kuningas Sir Kir.- Tiedän, että minulla tykki hevonen, hän kertoi Sport Express.



Vain kolme kilpailuista tilin ansiosta neljä vuotias kuningas Sir Kir, joka on velipuoli nelinkertaiseksi miljonääri Moving On, debyytti V75. Hän tekee sen ainoat tuloksen rivillä ja Claes Svensson jatkaa kunnioitusta häntä.- Olen puhunut hänelle ja ei ole mitään syytä takaisin tällaisia ​​lausuntoja, hän sanoo.Paras hevonen vakaaKaksi kuukautta sitten, hän ei ollut edes alkanut kilpailu. Nyt hän kuuluu yhteen suosikkeja V75-2, ja se on optimistinen Claes Svensson, jotka menevät Aby - huolimatta viha kun lähtöluetteloineen vapautettiin.- Olin vihainen, kun näin luettelot kun huomasin, että kilpailu oli avoin ulkomailla syntynyt, se ei yleensä luokkaan II.Vaikka se on kirjoitettu laskun, ja se oli tiedossa, että näin oli tällä kertaa ...- Siinä se, en ollut lukenut tarpeeksi huolellisesti, mutta siellä se on.Kuinka hyvä on kuningas Sir Kir?- Olen kertonut minulla ei ole parempaa hevosen tallissa ... se ei tarvitse tarkoittaa niin pirun paljon oikeastaan, mutta minulle se merkitsee paljon."Crap Hyvää varmuudella"Huolimatta tämän numeron ja kovempia vastustajia kuin hän on tähän mennessä tavannut tavoite on annettu: Vuodesta V75-finaalissa Solvallassa Elitlopp viikonloppuna.- Aioin mennä ulos ja voittaa, mutta hän toimii tällä kertaa. Sijainti olen tyytyväinen, en ollut ajatellut veloittaa joka tapauksessa, se on vain toivottavasti se on vähän ajo - mutta mieluiten ei 01:12 kokonaan - silloin hän muuttuu vaaralliseksi. Se edellyttää turvallisia 1.13,5 voittaa, onko se tarpeeksi, ja luulen, että hän menee, se on hyvä hevonen.Jos teet muutoksia?- Ei, ei myöhemmin laitan helstängt suitset reikä ja sitten hän oli juuri niin kuin minä haluan häntä, niin se on sama nyt, sanoo Claes.

Немає коментарів:

Дописати коментар